Kifaru Coffee

Client: Berry&Bean, Kifaru CoffeeServices: Digital Design, E-commerce, IntegrationerTeknologier: Dynamics 365, Elastic Search, Magento, PWABranche: B2C

Ny platform for Kifaru Coffee, en del af Berry&Bean – en af de helt store spillere på det danske marked for specialkaffe. Kifaru Coffee er Berry&Beans forretning i Tyskland.

Løsninger

/ Datamigration fra tidligere webshop

/ Webshop med 5000 produkter

/ 2-vejs Integration til Business Central

/ Lynhurtig frontend bygget på PWA-teknologi

/ Abonnementsløsning til månedlig levering af kaffe

/ Clerk-integration

/ Blog-univers

Ny og skalerbar platform

Med skiftet til en ny og skalerbar platform, har vi arbejdet med Kifaru Coffee med særligt fokus på produktdata. Der er blevet ryddet op, sorteret og strømlinet. Indsatsen har været ihærdig, og det har muliggjort synkronisering mellem forskellige systemer. Med det har Kifaru Coffee nu fået:

  • Et helt skarpt datagrundlag
  • Knap 5000 strømlinede produkter
  • Betydelig stigning i effektivitet på adskillige interne processer

Den digitale transformation

Efter flere år med høj omsætning, har Kifaru Coffee været igennem en omfattende transformation. era har i den proces været en tæt samarbejdspartner til deres interne team, og rådgivet omkring:

  • E-commerce
  • Brug af Magento
  • Digital strategi

Integration til Business Central

Takket være tæt dialog med Kifaru Coffees BC-partner, har vi fået skabt en stærk integration mellem Magento og Business Central. Resultatet er at:

  • Ordrer synkroniseres løbende fra webshoppen til Business Central
  • Debitor-specifikke rabatter fra Business Central kan ses direkte på B2B-shoppen
  • Produkter vedligeholdes i Business Central og synkroniseres herefter til B2B-shoppen

Brugervenlighed og identitet i højsædet

Sammen med os har Kifaru Coffee fået en brugervenlig og hurtig B2C webshop. Med et lækkert design, som matcher deres visuelle identitet.

Abonnements-løsning til B2C

For at kunne tilbyde B2C-kunder kaffe på abonnement, er det gjort muligt at:

  • Skrive sig op som abonnementskunde
  • Ændre sit abonnement efter behov
  • Vælge forskellige intervaller for levering

B2B bestillingsportal

Der er lavet en lynhurtig bestillingsportal til B2B-kunder, så det nu er muligt at:

  • Shoppe døgnet rundt
  • Bestille med sine tilhørende kunderabatter (som trækkes fra debitorspecifikke indstillinger i Business Central)
  • Genbestille tidligere ordrer

Lynhurtig PWA-frontend

Hele frontenden er leveret som PWA. Det giver en lang række fordele, heriblandt:

  • En sublim brugeroplevelse i stil med at bruge en app på sin telefon
  • Lynhurtig brugeroprettelse og forbedret kontrolpanel for slutbrugeren
  • Enkel og hurtig checkout
Guldsmed Boye
B2C  |  Digital Design, E-commerce, Integrationer

Guldsmed Boye

Vi har opdateret Guldsmed Boye til Magento 2 og sørget for, at deres mere end 15.000 produkter bliver præsenteret smukt…

Netdyredoktor
B2C  |  E-commerce, Integrationer

Netdyredoktor

Netdyredoktor er med sine +100 tusinde besøgende hver måned et af Danmarks mest besøgte sites inden for pet food. Med…