FAQ
Hvem er jeres typiske kunder?
Vores typiske kunder er ambitiøse og ser deres webløsning som en investering frem for en udgift.
Vi arbejder typisk med:
- Ambitiøse e-commerce virksomheder
- Organisationer (såsom Læger uden Grænser, Unicef, DTU)
- Store- og mellemstore danske virksomheder
Siger I nej til kunder?
Ja. Ca. 70%. Ikke fordi de ikke er gode mennesker, men fordi kemien, økonomien eller tidsplanen ikke fungerer.
Kan vi invitere jer til en pitch?
Ja, det kan du tro. Vi bryder os egentlig ikke om pitchformatet, men er også klar over, at mange virksomheder foretrækker formatet.
Hvilke kunder har I mest succes med?
De kunder, vi skaber de bedste løsninger for, er kendetegnet ved:
- At have interne ressourcer til at arbejde sammen med os
- Er pragmatiske
- Har tid til os og involverer beslutningstagere
- Accepterer, at gode ting tager tid
- Er ambitiøse og synes, det er fedt at gøre sig umage!
Hvad koster jeres løsninger?
Prisen kommer altid an på kompleksiteten af løsningen.
Typisk starter vores løsninger fra 150.000,- DKK.
Vi vil dog altid gerne bruge en time eller to på at høre om jeres projekt.
Laver I også markedsføring?
Nix. Vi holder fokus på det, vi er bedst til – og lader andre om resten.
Vi er dog en del af Generaxion.dk, som har mere end 400 marketingspecialister i Nordeuropa.
Så mon ikke vi kan pege jer i en retning, der giver mening.
Hvor sidder I henne i landet?
Vi har kontor i Aarhus og København.
Hvordan er jeres proces?
Explore. Design. Build.
Den kan du læse meget mere om her.
Hvilke platforme bruger I?
Overordnet set bruger vi Magento, WordPress, Shopify, WooCommerce og Shopware. Derudover bruger vi altid Laravel til mere komplekse specialløsninger.
Slutteligt har vi integreret mere end 100 forskellige værktøjer og digitale services.
Med ovenstående har vi endnu ikke oplevet noget, vi ikke kunne lave.