![](https://era.dk/wp-content/uploads/2025/02/unisef10-3-1512x504.png)
Unicef
– Et digitalt univers for en bedre fremtid
Link: Klik her
Klient:
Unicef
Som bureau er vi stolte af at have skabt en UNICEF-hjemmeside, der ikke bare informerer, men engagerer og inspirerer. Vores design og storytelling sætter UNICEF’s mission i centrum – med et intuitivt layout, stærke visuelle virkemidler og en klar opfordring til handling.
![](https://era.dk/wp-content/uploads/2025/02/unisef2-1-920x546.png)
![](https://era.dk/wp-content/uploads/2025/02/unicef13.png)
![](https://era.dk/wp-content/uploads/2025/02/unicef18.png)
![](https://era.dk/wp-content/uploads/2025/02/unisef6.png)
Se hvordan vi har omsat UNICEF’s vision til et digitalt oplevelsesunivers, der skaber engagement og gør en reel forskel.
UNICEF
![](https://era.dk/wp-content/uploads/2025/02/unisef9-1-scaled.jpg)
![](https://era.dk/wp-content/uploads/2025/02/unisef11.png)
Projektet kom (ikke så overraskende for os) i mål indenfor budget- og tidsramme. Det betyder meget for os.
1xstk. lækkert, velfungerende website
0xForsinkelser i leverancen
0xBudgetoverskridelser. Alt blev leveret indenfor budgetrammen
![](https://era.dk/wp-content/uploads/2025/02/unisef1-1.png)
![](https://era.dk/wp-content/uploads/2025/02/unisef3.png)
![](https://era.dk/wp-content/uploads/2025/02/unisef4.png)
Hvad har vi hjulpet med:
CVI / Hjemmeside / Content / Opsætning / Strategi
![](https://era.dk/wp-content/uploads/2025/02/unisef5-920x546.png)
![](https://era.dk/wp-content/uploads/2025/02/unisef7.png)
![](https://era.dk/wp-content/uploads/2025/02/unisef8.png)
WordPress som motor
Valget af WordPress som platform giver os en række fordele, der understøtter både virksomhedens behov og brugernes oplevelse.
WordPress er kendt for sin intuitive brugerflade, hvilket gør det nemt for Unicef at opdatere indholdet på hjemmesiden, uanset niveauet af teknisk ekspertise. Dette betyder, at teamet nemt kan tilføje nye produkter, opdatere oplysninger og dele nyheder, hvilket sikrer, at hjemmesiden altid er aktuel og informativ.
Gennem strategisk UX, dynamisk indhold og en visuel identitet, der taler til både hjerte og fornuft, formidler vi UNICEF’s budskab med maksimal gennemslagskraft. Hjemmesiden er mere end en informationsplatform – den er et redskab til forandring, der inviterer brugerne til at blive en del af løsningen.
![](https://era.dk/wp-content/uploads/2025/02/unisef3.png)
![](https://era.dk/wp-content/uploads/2025/02/unicef19-920x697.png)
![](https://era.dk/wp-content/uploads/2025/02/unicef14.png)
![](https://era.dk/wp-content/uploads/2025/02/unicef16-920x697.png)
![](https://era.dk/wp-content/uploads/2025/02/1-809x1440.png)