De fleste af os får nok maritime associationer, når vi hører navnet Redgreen. Blå/hvide striktrøjer, sejlersko og klassiske poloer. Vi byggede en ny Shopify Webshop til at skabe mere online salg.
Tid til forandring
I Januar 2021 blev Redgreen købt af TGJ Group med en klar strategi om at tage det danske tøjmærke tilbage til de rødder, der var dominerende ved grundlæggelsen af Bent Krebs i 1983. En unik dansk DNA og historie, der stadig eksisterer – men som trænger til at blive genfortalt og revitaliseret.
Fokus på onlineuniverset
Samarbejdet med Redgreen bygger på et ønske om at optimere brandets digitale tilstedeværelse på tværs af platforme. Stort set ingen brands er i dag stærke nok til IKKE at fokusere på onlinedelen. Uanset historik og tilstedeværelse i fysiske butikker.
Fra analog til digital
Med en helt ny webshop, hvor det klassiske bliver taget over i mere digitale rammer, er fundamentet for e-commerce-eventyret lagt.