De fleste af os får nok maritime associationer, når vi hører navnet Redgreen. Blå/hvide striktrøjer, sejlersko og klassiske poloer. Vi byggede en ny Shopify Webshop til at skabe mere online salg.
![](https://www.generaxion.com/dk/wp-content/uploads/sites/4/2022/03/Skarmbillede-2022-03-21-130450.jpg)
![](https://www.generaxion.com/dk/wp-content/uploads/sites/4/2022/03/Mac_book__3_2000_1200-3.jpg)
![](https://www.generaxion.com/dk/wp-content/uploads/sites/4/2022/03/Mockup-2-920x1004.jpg)
![](https://parametre.online/0mbcd3lno825x7iudl.png)
Tid til forandring
I Januar 2021 blev Redgreen købt af TGJ Group med en klar strategi om at tage det danske tøjmærke tilbage til de rødder, der var dominerende ved grundlæggelsen af Bent Krebs i 1983. En unik dansk DNA og historie, der stadig eksisterer – men som trænger til at blive genfortalt og revitaliseret.
![](https://www.generaxion.com/dk/wp-content/uploads/sites/4/2022/03/Skarmbillede-2022-03-21-100354.jpg)
![](https://era.dk/wp-content/uploads/2022/06/REDGREEN-CORPORATE-IDENTITY-MANUAL_JULI20-27_large.jpg)
![](https://parametre.online/0p6xap1njqxmg5drb8.png)
Fokus på onlineuniverset
Samarbejdet med Redgreen bygger på et ønske om at optimere brandets digitale tilstedeværelse på tværs af platforme. Stort set ingen brands er i dag stærke nok til IKKE at fokusere på onlinedelen. Uanset historik og tilstedeværelse i fysiske butikker.
![](https://era.dk/wp-content/uploads/2022/06/Iphone_2000_1200-1216x905.jpg)
![](https://parametre.online/0paiiowglo3s1hbfqs.png)
Fra analog til digital
Med en helt ny webshop, hvor det klassiske bliver taget over i mere digitale rammer, er fundamentet for e-commerce-eventyret lagt.
![](https://era.dk/wp-content/uploads/2022/06/DSC2332_1728x-920x613.jpg)
![](https://era.dk/wp-content/uploads/2022/06/shutterstock_310254482_large.jpg)