Ny platform for sammenlægningen af Kaffemekka + Kifaru Coffee, som er blevet til det nye Berry&Bean – en af de helt store spillere på det danske marked for specialkaffe.
Løsninger
- Datamigration fra tidligere webshop
- Webshop med 5000 produkter
- 2-vejs Integration til Business Central
- Lynhurtig frontend bygget på PWA-teknologi
- Abonnementsløsning til månedlig levering af kaffe
- Clerk-integration
- Blog-univers
Strømlinet produktdata
I forbindelse med skiftet til ny og skalerbar platform, har vi arbejdet indgående med Berry&Bean omkring produktdata – og der er blevet ryddet op og strømlinet i stor stil. Det har krævet en ihærdig indsats, men har muliggjort synkronisering mellem forskellige systemer. Resultaterne er tydeligt:
- Et knivskarpt datagrundlag
- Knap 5000 strømlinede produkter
- En masse tid sparet på interne processer
Digital transformation
Efter en årrække med massiv omsætning, har Berry&Bean gennemgået en omfattende transformation, hvor era har været en tæt samarbejdspartner. Vi har rådgivet deres interne team omkring:
- E-commerce
- Brug af Magento
- Digital strategi
Integration til Business Central
era har været i tæt dialog med Berry&Beans BC-partner for at skabe en stærk integration mellem Magento og Business Central. På den måde har vi muliggjort, at:
- Ordrer synkroniseres løbende fra webshoppen ind i Business Central
- Debitor-specifikke rabatter fra Business Central fremgår direkte på B2B-shoppen
- Produkter vedligeholdes i Business Central og herefter synkroniseres over i B2B-shoppen
To brands samlet i én platform
Kaffemekka og Kifaru Coffee lå tidligere på to forskellige platforme. I forbindelse med deres sammenlægning til Berry&Bean, har vi samlet det i én platform med to forskellige sites, hvilket har sparet dem tid på administration i hverdagen.
Fokus på brugervenlighed og æstetik
Vi har bygget en brugervenlig og hurtig B2C webshop i et lækkert design, som matcher Berry&Beans brand og visuelle identitet.
Derudover har vi hjulpet med at bygge et indholdsunivers med en række cms-sider, som fortæller historien om virksomheden, kaffefarmen og tankerne bag.
Abonnements-løsning til B2C
For at kunne tilbyde B2C-kunder kaffe på abonnement, er det gjort muligt at:
- Skrive sig op som abonnementskunde
- Ændre sit abonnement efter behov
- Vælge forskellige intervaller for levering
B2B bestillingsportal
Der er lavet en lynhurtig bestillingsportal til B2B-kunder, så det nu er muligt at:
- Shoppe 24/7
- Bestille med sine tilhørende kunderabatter (som trækkes fra debitorspecifikke indstillinger i Business Central)
- Genbestille tidligere ordrer
Lynhurtig PWA-frontend
Hele frontenden er leveret som PWA, hvilket giver en lang række fordele. Bl.a.:
- En sublim brugeroplevelse, der føles som at bruge en app på mobiltelefonen
- Lynhurtig brugeroprettelse og et langt bedre kontrolpanel for slutbrugeren
- Enkel og hurtig checkout